piątek, 12 października 2012

Codzienność

Hej 

Dzisiaj opowiem Wam jakie mam plany właśnie na dzisiejszy dzień. A więc mam wole z czego się bardzo cieszę. postanowiłam iść z moją koleżanką na zakupy i tak sobie pochodzić po mieście. ;d
U mnie dzisiaj zimno, brr! nie lubię kiedy jest brzydka pogoda i zimno, ale z drugiej strony nie mogę się doczekać śniegu.♥ białe szaleństwo! Dzisiaj chociaż nie idę do szkoły to jakoś bardzo wcześnie wstałam. I teraz najchętniej poszłabym spać ale nie mogę.. ugh!

Kończę pomału bo muszę się ubrać. może wieczorkiem jeszcze coś napiszę i wtedy powiem Wam czy coś sobie kupiłam :)
nie wstawiam piosenki bo zupełnie nie wiem jaką. jak bym mogła was prosić o jakieś pomysły jakie jeszcze mogłabym piosenki wstawiać to byłabym wdzięczna.♥

A u Was jaka pogoda dzisiaj?

2 komentarze: